tiistai 6. maaliskuuta 2012

...villaa,kangasta,ompelua...mitä mä tekisin ?

Aurinko paistaa ihanasti pihalla ja mä vaan tuijotan sitä. Odotan kait ihmettä, että tapahtuisi sellainen pling-ilmestys ja mä keksisin mitä pajallani tänään tekisin. Onko tämä sitten sitä murrosikäisen firman kenkkurointia ? Tiedä sitä. Paljon on ideoita päässäni, mutta nyt mikään ei tulostu sieltä ulos. Vanhasta kokemuksesta kyllä tiedänkin, että väkisin se ei synny...mutta minä odotan...odotan ja odotan...
Odottavan aika on pitkä ja siinä samalla kaivan kaapistani ihanat uudet kankaani ja nauhani ja tuijotan vuorostani niitä...Värit niissä on niin keväiset ja kauniit...herkät ! Ehkäpä minulla on nyt meneillään villa-ahdistus,joka aina välillä iskee...hmm, pitäsikin laittaa kalenteriin ylös, että onko sillä taipumusta tulla aina näin keväisin kevät auringon paistaessa. Ainakin minun mieleni kaipaa paljon väriä; keltaista, vihreää, oranssia...ja tietty aina sitä ihanaa pinkkiä !

Ehkä mä vaan jään tänään haaveilemaan keväästä ja vihreästä nurmesta....järvenliplatuksesta...auringosta! Odotan, että kun tyhjään mieleni noihin haaveisiin niin kohta se täytyy ihanista uusista ideoista ja tuotteista! Teen samalla valmiiksi keväiset sipulit ja porkkanat...ja odotan....

...odotan sen kaksi sekunttia ja PLING ! Kun mä katson ympärilleni täällä pajalla, niin eihän täällä ole mielellä tilaa lennellä...paja ei näytä minulta, kaikki on hujan hajan,pöytää ei näy töitten alta....siis pahanlaatuinen kaaos,joka valtaa myös mieleni...Tupla-pling....hih,siitä seuraavalla kerralla...sillä mä alan nyt kevät siivoukseen...
Ihanaa aurinkoista päivää sinulle, ehkä myös siivouspäivää ja uusia ideoita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti