torstai 8. maaliskuuta 2012

Pakko kysyy...millainen koti sinulla on ?


Hih,niin moni on tässä viimeisen 12 vuoden aikana kysellyt, että millainen koti minulla on. Mähän rakastan värejä,senhän te jo tiedättekin.... Tällä hetkellä olemme etsimässä itsellemme uutta kotia ja jossa saisi kunnolla toteuttaa niitä omia haaveitaan ja kasvatella yrttejä pihalla...niin minussa asuu myös pieni viherpeukalo. Kotia on niin ihana laittaa,mutta tässä kodissa on niin paljon sellaista.johon minä en voi vaikuttaa ja en ehkä myös jaksa tehdä niin isoja remontteja...ja eihän tuo lättänä katto ja tiiliseinä muutu millään mun haaveeksi mansardikatosta ja puutalosta...onhan ne kuin yö ja päivä.
Tässä teille kuitenkin pientä tirkistelyä mun kotiini...kotiini jossa välillä pilkahtelee jotain oma tekemää ja käsityöystäväni haltijoita !


Vanhoista purkeista saa kauniita kynttilälyhtyjä ! Aina ei siis tarvitse ostaa uutta,kun laittaa kaunista nauhaa ja koristeina minulla on vanhoja joulukoristeita ! Haltija on ihanaisen Tuija Leinosen tekemä ja takana näkyy hänen tekemänsä niin suloinen pupumieli,jonka viime jouluna ostin itselleni joululahjaksi !




Joskus nuorempana on tullut Isäni kanssa kierrettyä purkumaita ja sieltä on löytynyt monenmoista aarretta!
Vanha ikkuna on odottanut vuosia käyttöä ja teetätinkin siihen kaapinrungon ja tuossa se nyt koristaa seinäämme. Hyllyt eivät ole vielä valmistuneet,koska laittaakko puiset vai lasiset on vielä minulle iso ?


Äidiltäni saama ihana kynttelikkö seuranaan minun ihka ensimmäinen joululahjani, tuo lumiukkokynttilä,joka on jo monen monta joulua nähnyt ! Enkulit ja lumiukot ovat oman yritykseni joulutuotteita !


Pinkkiähän pitää olla ja paljon ! Ihana antiikkiliikkeestä ostamani sohva sai uuden elämän meillä ja seurakseen eteiseemme uniikit käsinmaalaamani sisustustyynyt ! Peilinkehykset olen itse valmistanut löytämistäni vanhoista lattialistoista !


Nyt olette päässet tirkistelemään millin tämän kädentaitajan kotiin ! Ihanaa aurinkopäivää Teille kaikille ja Naistenpäivää ! Sii juu !

2 kommenttia:

  1. Siis kyllä on niin kaunista ja ihanan raikasta. Erityisesti jäi mieltä ilahduttamaan tuo kuva keittiönpöydästä vanhoine karmineen ja nuo lamput,pöydän yllä ah. mistähän sellaiset saisi?kysyy ehkä ihan "hiukan" kateellinen:)Kyllähän näitä kuvia katselis ilokseen vaikka vähän useammankin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitos !
      Lamput on hankittu joskus pari vuotta sitten Helsingistä ja jos en ihan väärin muista niin Formverkistä. Niihinkin olen laittanut sitten roikkumaan vanhoja joulukoristeita ja kynttiläkippoja !

      Poista