keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Nyt se iski !

Nyt se iski...

JOULU !

Tänä aamuna !

Mä haluan laittaa joulun...

Täytyy tehdä pieni vapaa-aamuanomus.

Mä jo luulin, että en laita joulua ollenkaan...tai oikeastaan mä jo päätin niin...mutta nyt mä tahon...ainakin ihan pikkiriikkisen....pari kaunista kukkaa,kynttilöitä,luminukkoja...paljon kynttilöitä ! Silittää pöytäliinan...koristaa vanhat kauniit lasipurkit ruseteilla ja huopasydämillä...niistä tulee kauneimmat lyhdyt....vähän jouluvaloja ja ehkä pari pikkiriikkista pakettiakin meidän karvakuonoille...














Mie tahon tehdä joulun....kuitenkin...

4 kommenttia:

  1. Mäkin yks ilta askartelin sen huopapallojoulukuusen, josta mainitsin putiikilla! Meni tosin k-a-u-a-n, että kuumaliimapyssy lämpeni - meinasin jo vähän hermostua - mut sit tajusin, ettei mulla ollu jatkojohdossa virta päällä... Oho :) Ihanaa joulunlaittopäivää!

    VastaaPoista
  2. Hih, niin se vaan välillä menee, et töpseli jää laittamatta ja sitten vaan ootellaan ja ootellaan...mutta ihanaa, että sait sen tehtyä...taisit huovutella pallot itse?
    Mun joulunlaitto päivä on huomenna,jolloin aputonttu tulee aamupäiväksi tänne kaupalle !...mitähän kaikkee kivaa mä keksinkään....

    VastaaPoista
  3. Vähän fuskasin, pyörittelin vaan huopuvasta langasta ja hahtuvasta pikkukeriä ja heitin pyykkikoneeseen 90-pesuun, niin kone hoiti huovutuksen! Ei ihan niin tiiviiksi huopuneet, kuin oisin toivonut, mut näihin hetken mielijohteisiin en jaksa hirveesti aina panosta... Puikoilla tehtävät on niitä tärkeempiä, joihin satsaan :) Osaankohan linkittää kuvan: https://lh5.googleusercontent.com/-s5xTQfmQolY/UM-JMbs0INI/AAAAAAAAADI/dY8R6gd-SmU/s400/PC170165.JPG

    VastaaPoista