maanantai 28. toukokuuta 2012

...jos minulla olisi jalat...

Heh ja moikka taas !

Joo, eilen kirjoitin tuonne facebookkin, että jos minulla olisi jalat, niin...Kävin viime viikon keskiviikkona jalkaleikkauksessa ja tohtorisetä leikkasin minulta sitten samantien kummatkin nilkat . Talttasi ylimmääräistä luuta pois. Nyt onkin sitten kuukauden saikku tässä meneillään ja voi kauhistus kuinka minä siitä pärjään...huh ! Tekevä ja toimiva ihminen, voi apua! Mun pitäs vaan olla ja en saa seistä ! Välillä tuntuu, että hermo menee ja ei ole kivaa osoitella kyynärsauvalla, anna toi, siirrä toi, tuotko vettä ja haetko sitä.... En oikein osaa tuota käskyttämistä ja se ei tunnu kivalle toista kohtaan...välillä sitten itse menen ja teen sen ja kohta kuuluu suustani sanat AUUUUUTS !

Sairasloma minulla vaan ei toimi ! Soitinkin juuri vanhemmilleni, että hakekaa minut päivähoitoon,hih !
Yksin kotona olo,ilman villaa, savea...ilman rakastamaani työtä on niiiiiiiiin tylsää ! ( Lukekaa toi kohta niin, että minä pärjään myös ilman työtä ja osaan myös olla, mutta kk saikku juuri kk loman jälkeen ei vaan tunnu kivalle, EI ) Kultani kysyikin minulta eilen, että mitä meinaat maanantaina tehdä....hmm, mä tuijotan puhelinta ja odotan soittoa ! Mä niiiiiin toivon ja toivon, että jo nyt onnistaisi...mutta siitä lisää...

Nyt taas sängynpohjalle ja jalat kohti kattoa !



2 kommenttia:

  1. No onpas tylsää ! =( Eikös villaa ja puikot toimisi vai oletko tottunut tekemään kaiken muutoin kuin esim. puikoilla ? Pikaista paranemista !

    VastaaPoista
  2. Sanotaan että tässä sängyn pohjalla maatessa ja jalat kohti kattoa on oikeastaan vaikeata tehdä mitään... No saanpahan ainakin tehtyä tilauksia SHOPpiin . Ne onnistuu niin kätsysti tällä tietokoneen välityksellä !

    VastaaPoista