perjantai 13. huhtikuuta 2012

Minä ihana Mirjami !

Huomaan taas miten rakastan työtäni ! Todella rakastan sitä mitä minä teen ! Minulla on tunne työhön, jota päivittäin teen. Tällä viikolla synnytin Mirjamin, ihanan sammakko tyttösen. Mirjami halusi päälleen pinkin mekon nappeineen ja rusetteineen . Höpötän hänelle pukiessani ja kysyn minkä värisen rusetin haluat mekkoosi. Katson hänen hymyä ja hymyilen takaisin. Sanon, sinä olet suloinen! Heh, mä oon hassu ! Mä vaan elän työssäni. En tee sitä tuli peppuni allani, vaan nauttien, ihastellen, tutkien ja välillä...oikeastaan usein hihitellen. Olen onnellinen pajallani ja välillä siellä tanssahdellessani saan mielettömiä uusia ideoita , että jos sitä ja tätä ja tuota ja....heh ! Mirjamin synnyttäminen herätti minut tähän ihanaan kevääseen...vihreys... ja sai minut istuttamaan...jääköön salaisuudeksi kuinka monta ruukkua, mutta kuitenkin monta ruukkua yrttejä !
               
               Ihanaa keväistä päivää sinulle !
                                                             
                                                Hmmm, tuoko Mirjami hymyn sinun huulillesi ?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti