keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Huhuuuuu, mie oon Viljami !

Ihanaa pääsiäisviikkoa !
Joymarin kätösissä valmistui piiiiiiiitkästä piiiitkästä aikaa taas kettu. En muistakkaan milloin olen viimeeksi tuollaisen kaverin synnyttänyt....vuosia sitten. Oranssi villa alkoi vaan värillään kiskomaan mua puoleensa ja ihan alkuun olikin aherrettava pääsiäspupuille pookkanoita ! Paljon poookkanoita, mutta minut tuntien...heh, enhän mä osaa koskaa ihan pientä määrää villaa ostaa,joten oranssi villa nytty sylissäni istuin ja mietin mitä siitä tekisi ... hmmm.. ...Mairean ketunko kenties ?...ja kettuhan sieltä syntyi !  Tyyppi näytti niin poikamaisen veikeältä,joten se sai nimeksi Viljami ja päälleen ihanat huovutetut pöksyt ,jotka on somasti napitettu kiinni selän puolelta...Ja nyt minä Viljami rennosti pötköttelen täällä pehmeillä tyynyillä!



                                  Ihanaa pääsiäislomaa myös sinulle !
                                                                                          Terkuin Mari



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti