torstai 8. marraskuuta 2012

Missä mun.....?

Siis oikeesti !

Missä mun avaimet on ?

Missä mun pipo on ?

Minne mä just laitoin mun rasvan ?

Kultaaaa, ootko nähnyt mun villapaitaa ?

No mihin mä jätin just sen neulan ?

Missä karvakuonojen boksi on ?

Missähän se pinkki villa on ?

Ja kaiken huippu....maanantaina mä hävitin kengät !!! juu, ihan oikeesti...siinä mä sitten lähdin äitin ihanissa pinkeissä saappaissa ajelemaan kotio kohden ja mietin kuumeisesti, että minne himskattiin mun kengät on joutunut...kuitenkin näin talvella aamulla laitetaan kengät jalkaan ! Eiks joo ??? 

Eilen sitten kokkailin ruokaa ja voitteko kuvitella, mä unohin, et mä kokkaaan...mutta jotain hyötyä siitä unohduksesta oli, sillä tuoreista tomaatista ja punaviinistä ja basilikasta  haudutettu kastike oli aivan taivaallista kun se sai rauhassa porista kaksi tuntia ! Nam !

Tänään en ole tainnut hävittää mitää...mitä nyt aamulla pariin otteeseen kotiavaimet ja autonavaimet...ja äsken juuri tässä ommellessa, niin neulan tietty hukkasin !...mutta sitä se on aina näin joulun alla... Toisikohan joulupukki minulle ensi jouluksi kiireettämän joulun ? Äh en usko....

...kunhan en vaan hukkaa itseäni, niinkuin äitini minulle aina sanoo näin joulun alla...

...mutta isänpäivä lahjaa mä en unohda !!! EN ! Pajalla syntyi meinaa juuri ihania uusia tossukoita ja isoissa koossa ! 


Sii Juu !!!

Ai niin, kengät löytyi tiistaiaamuna....pajan nurkasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti